... Meneer Dekker en mevrouw Royakkers - Reisverslag uit Rome, Italië van Klas 4 en 5 Gymnasium - WaarBenJij.nu ... Meneer Dekker en mevrouw Royakkers - Reisverslag uit Rome, Italië van Klas 4 en 5 Gymnasium - WaarBenJij.nu

... Meneer Dekker en mevrouw Royakkers

Door: Denise en Rebecca

Blijf op de hoogte en volg Klas 4 en 5

07 April 2014 | Italië, Rome

Het begon op de ochtend van de reis zelf al. Alle leerlingen waren aanwezig, maar op wie moesten we wachten? Juist...
Vandaag dus ook weer. Iedereen stond netjes bij het metrostation en wie waren te traag overgestoken?
Vervolgens het bezoek aan het Colosseum. En inderdaad konden we wéér op hen wachten.
Bij het Forum Romanum gebeurde het tegenovergestelde. De leiding liep zó snel vooruit dat de leerlingen nauwelijks door hadden dat de leiding was afgeslagen.
Gelukkig mochten we daarna onze eigen gang gaan. Wat veel sneller ging: wist u dat mevrouw Royakkers lang niet zo goed kan kaartlezen als u dacht?
Toch ging dit helaas ook niet zo goed. Een paar leerlingen waren plotseling weg (en weer teruggekeerd) en een ander groepje stond voor een gesloten deur bij de Thermen van Caracalla.
's Avonds hebben we met 18 mensen gegeten, waarbij, verbazingwekkend genoeg helemaal níets mis ging. Nu is iedereen weer in het hotel en probeert mevrouw Royakkers iedereen naar bed te sturen.

• 08 April 2014 - 08:28

Miranda:

Nu nog wat leuke foto's.....